Ad

پلیس تهران اعلام کرد

تشکیل پرونده قضایی برای «کتایون ریاحی» و «پانته آ بهرام» به جرم کشف حجاب در ملأ عام

تریبون هنر: مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای دو بازیگر (کتایون ریاحی و پانته آ بهرام) خبر داد.

به گزارش تریبون هنر، مرکز اطلاع رسانی پلیسِ تهران از تشکیل پرونده قضائی برای خانم ها “کتایون ریاحی” و “پانته آ بهرام” به علت جرمِ کشف حجاب در ملأ عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد.

براساس اعلام فاتب پرونده نامبردگان به دادسرای ارشاد ارسال گردید.

 

کتایون ریاحی پس از انتشار ویدئو و عکس های بی حجاب در پاییز سال گذشته، ماه گذشته در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد نیز بدون حجاب حضور پیدا کرد. او سال گذشته به همین دلیل دستگیر شد و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است.

پانته آ بهرام نیز هفته گذشته بدون حجاب در مراسم اکران مردمی سریال پوست شیر در لوتوس مال حاضر شد. این اتفاق باعث برکناری مدیر لوتوس مال تعطیلی این مجموعه به مدت چندین روز شد.

 

در طی ماه های اخیر بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، فاطمه معتمدآریا، هنگامه قاضیانی، سهیلا گلستانی، الهام پاوه نژاد، کتانه افشاری، مریم پالیزبان، شبنم فرشادجو، آبان عسکری و مریم بوبانی نیز اقدام به انتشار عکس یا ویدئوی بی حجاب کرده اند که در این بین، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی و سهیلا گلستانی مدتی را در بازداشت به سر بردند و در حال حاضر به قید وثیقه آزاد هستند. مریم پالیزبان و شبنم فرشادجو نیز در خارج از ایران به سر می برند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad