Ad

برنامه چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر

از «دور» تا «تروما» در جشنواره تئاتر فجر

تریبون هنر: چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر، چهارمین روز خود را با میزبانی ۱۳ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۱۱ نمایش در بخش خیابانی سپری می‌کند که این نمایش‌ها روز چهارشنبه، چهارم بهمن ماه اجرا دارند.

به گزارش تریبون هنر، در چهارمین روز جشنواره تالار وحدت برای دومین روز پیاپی میزبان اجرای نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی است که در بخش هویت ملی روی صحنه می‌رود. این نمایش که مدت‌زمان آن ۶۰ دقیقه است، ساعت ۱۹ اجرا دارد.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در چهارمین روز جشنواره میزبان هیچ نمایشی نیست ولی تالار چهارسو شاهد اجرای نمایش «مرغ سحر» به کارگردانی رضا حسینی است که از مشهد در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش که مدت‌زمان آن ۸۵ دقیقه است، در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در تالار قشقایی نمایش «دور» به کارگردانی وحید نفر از تهران اجرا می‌شود. این نمایش یک تک اجرا در ساعت ۱۸ و سی دقیقه دارد و مدت زمان اجرای آن ۸۵ دقیقه، ساعت ۱۸:۳۰، اجرا دقیقه است.

تالار سایه پذیرای نمایش «شب سوئیت» به کارگردانی کیانوش احمدی است که از تهران با مدت‌زمان ۷۵ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

«پشت چراغ قرمز» به کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی از تهران عنوان نمایشی است که در چهارمین روز جشنواره در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. این نمایش با مدت‌زمان ۶۵ دقیقه، ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

تماشاخانه ایرانشهر نیز در چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر میزبان دو نمایش متفاوت است.

«مچ‌مدک» به کارگردانی صادق سهرابی از ایرانشهر با مدت‌زمان ۴۰ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۶:۳۰ و ۲۰ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر و «کاپوتاژ» به کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین با مدت‌زمان ۸۰ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۱ در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر، به صحنه می‌روند..

مرکز تئاتر مولوی هم در چهارمین روز جشنواره میزبان دو نمایش در بخش مسابقه دانشجویی است.

نمایش «بیرون پشت در» کار پرهام خاکزاد از موسسه آموزش عالی معماری و هنر پارس با مدت‌زمان ۶۵ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۸:۳۰ در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرا می‌شود و تالار کوچک مولوی نیز پذیرای نمایش نمایش «دنگ» به کارگردانی علی مرادزاده از دانشگاه سلمان فارسی کازرون است که با مدت‌زمان ۳۰ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۵ و ۱۷ روی صحنه می‌رود.

تالار حافظ در چهارمین روز جشنواره میزبان نمایش «تمام» به کارگردانی علی اکباتانی از دانشگاه هنر است که به عنوان اثری از بخش غزه با مدت‌زمان ۵۰ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ اجرا دارد.

اما تالار محراب میزبانی خود را از جشنواره تئاتر فجر با نمایش «مارسی نوزده نود و شیش» به کارگردانی حسین نصیری ادامه می‌دهد. نمایشی که از موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم (ص) تبریز با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش ساعت ۱۷ در سالن جعفر والی تالار محراب به صحنه می‌رود.

تالار هنر همچنان میزبان آثاری است که در بخش فراگیر جشنواره به صحنه می‌روند.

این تالار در چهارمین روز جشنواره، ساعت ۱۱ میزبان نمایش «دوست ندارم خواب ببینم» به کارگردانی سعید چگینی از قزوین است که با مدت‌زمان ۳۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

ساعت ۱۵ نیز نمایش «برداشت آزاد» به کارگردانی محمدحسین علیپور و ریحانه جباری از گنبدکاوس در تالار هنر اجرا دارد. این نمایش با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

 

اجرای ۱۱ نمایش خیابانی در چهارمین روز جشنواره فجر

روز چهارشنبه ۴ بهمن و در بخش خیابانی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پهنه رودکی میزبان نمایش «خواب‌نما» به کارگردانی عرفان دارابی از سنندج با مدت‌زمان ۳۰ دقیقه است که ساعت ۱۶ اجرا دارد. این مکان ساعت ۱۶:۳۰ میزبان نمایش «هفت‌سنگ» به کارگردانی سعید نظریان از مشهد با مدت‌زمان ۲۵ دقیقه، ساعت ۱۷ میزبان نمایش «مرز» به کارگردانی مهدی فتحی از نظرآباد با مدت‌زمان ۱۶ دقیقه و ساعت ۱۸ میزبان نمایش «اشرف مخلوقات» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان با مدت‌زمان ۲۰ دقیقه می‌شود.

همچنین سکوی تئاتر خیابانی مجموعه تئاتر شهر، ساعت ۱۶:۳۰ میزبان نمایش «رومئو ژولیت» به کارگردانی نسا سلیمانی از خمینی‌شهر است که با مدت‌زمان ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود. ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «بند ۶» به کارگردانی میلاد جباری مولانا از تهران با مدت‌زمان ۵۵ دقیقه در موزه عبرت اجرا دارد.

ساعت ۱۱ نیز نمایش‌های «اشرف مخلوقات» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان با مدت‌زمان ۲۰ دقیقه در متروی تئاتر شهر، «گوش کن، می‌شنوی» به کارگردانی امید رجبی از تفرش با مدت‌زمان ۲۰ دقیقه در متروی ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج)، «آتش عشق» به کارگردانی امیر رجب‌پور از الوند با مدت‌زمان ۲۳ دقیقه در فرهنگسرای رازی، «هفت‌سنگ» به کارگردانی سعید نظریان از مشهد با مدت‌زمان ۲۵ دقیقه در محوطه باز وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی اجرا دارند.

نمایش «خیلی دور خیلی نزدیک» به کارگردانی مسعود کردی از بروجرد دیگر نمایش خیابانی شرکت‌کننده در جشنواره است که ساعت ۱۶ با مدت‌زمان ۳۵ دقیقه در برج آزادی، اجرا می‌شود.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۴ بهمن ۱۴۰۲

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad