Ad

در نشست خبری جشنواره موسیقی فجر عنوان شد

حجت اشرف زاده: امیدوارم با روند رو به رشد در حوزه موسیقی تلفیقی روبرو باشیم

صدرالدین حسین‌خانی در این نشست اعلام کرد که آلبوم جدید حجت اشرف زاده تا پایان سال روانه بازار می شود

حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی ایرانی که در بخش تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر حضور دارد ظهر شنبه ۱۸ دی ماه در نشست خبری بیان کرد: فستیوال سالانه موسیقی فجر یک دورهمی بزرگ برای موزیسین‌های ایرانی است که با وجود همه گله‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، فضای خوبی برای کنار هم قرار گرفتن هنرمندان موسیقی است که ما امیدواریم با تمام کاستی‌های موجود بتوانیم کنسرت قابل قبولی را به مخاطبان ارائه دهیم.

حمید اکبرزاده آهنگساز نیز در این نشست بیان کرد: آنچه که برای کنسرت حجت اشرف‌زاده در بخش تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفتیم، اجرای یک موسیقی ترکیبی در فضای موسیقی الکترونیک با حفظ هویت موسیقی اصیل ایرانی است که علاوه بر اینها، قطعات جدیدی را نیز رونمایی خواهیم کرد و فکر می‌کنم مخاطبان شاهد یک کنسرت ویژه در برج آزادی تهران خواهند بود.

وی ادامه داد: به‌کارگیری ریتم‌های متنوع و استفاده از تنظیم‌های جدید به شکلی جذاب از دیگر برنامه‌هایی است که ما برای این کنسرت در نظر گرفتیم و فکر می‌کنم می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

صدرالدین حسین‌خانی مدیر مؤسسه ایران‌گام و تهیه‌کننده جدید آثار حجت اشرف‌زاده نیز در این نشست رسانه‌ای با اعلام اینکه تازه‌ترین آلبوم این خواننده تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود، بیان کرد: با توجه به پیشنهادهایی که درباره حضور حجت اشرف‌زاده در جشنواره موسیقی فجر داشتیم، برنامه‌هایی را در بخش تلفیقی به مخاطبان ارائه می‌دهیم اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که متأسفانه سالن خوبی برای اجرای ما در نظر گرفته نشده و ما از دوستان ستاد برگزاری جشنواره می‌خواهیم در سال آینده متناسب با ظرفیت‌ گروه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت اشرف‌زاده در ادامه صحبت‌های حسین‌خانی گفت: من نمی‌دانم مبنای شورای سیاستگذاری جشنواره برای انتخاب سالن‌ها و حتی عنوان بخش موسیقی تلفیقی چه بوده است. دوستان نظراتی دارند که بنده به همه آنها احترام می‌گذارم اما آنچه این روزها به عنوان موسیقی تلفیقی شناخته می شود بسیار گسترده‌ است بنابراین این ظرفیت شگفت‌انگیز باید بیشتر از اینها در رویدادهایی چون جشنواره موسیقی فجر به مردم معرفی شود.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود درباره نحوه بلیت‌فروشی بخش موسیقی تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: من انتظار داشتم که بحث بلیت‌فروشی این بخش با توجه به ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی که داراست، از طریق یک سامانه کاملاً حرفه‌ای فروش بلیت صورت گیرد اما متأسفانه شاهدیم که برای اغلب کنسرت‌های بخش موسیقی تلفیقی، سامانه‌ای در نظر گرفته شده که در حوزه موسیقی شناخته شده نیست و به غیر از دو تا سه گروه که استثنائاً فروش بلیت آنها در سامانه تخصصی حوزه موسیقی قرار گرفته، گروه‌های دیگر بخش تلفیقی باید در این سامانه غیرتخصصی به فروش بلیت خود بپردازند.

اشرف زاده ادامه داد: متأسفانه بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی هنوز نمی‌دانند که باید بلیت‌های بخش تلفیقی را از کجا تهیه کنند و می‌توانم بگویم سامانه مورد نظر بسیار ضعیف عمل کرده است.

این خواننده موسیقی ایرانی در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: گروه‌های تلفیقی توان رقابت با بخش موسیقی پاپ را دارند بنابراین لازم بود بلیت‌فروشی این بخش جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر انجام پذیرد ضمن اینکه ما انتخاب کردیم تا در جشنواره حضور داشته باشیم پس باید یکسری از مشکلات را بپذیریم. من باز هم امیدوارم که فضا به گونه‌ای طراحی شود که ما از این پس با روند رو به رشد در حوزه موسیقی تلفیقی روبرو باشیم.

تاریخ انتشار :۱۸ دی ۱۳۹۵

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

  • برای سالروز تولد علی نصیریان: هزارچهره در بازیگری، یک چهره برای مردم

    تریبون هنر: علی نصیریان به مرد هزار چهره شهره است و همچنان می‌تواند شما را با ذوق و هنرش غافلگیر کند اما پای مردم که به میان بیاید، نشان داده فقط یک چهره دارد؛ در کنار مردم اما نه با جنجال و هیاهو. به گزارش تریبون هنر، امروز، ۱۵ بهمن […]

  • چرا اسکار روی نام «دی کاپریو» خط قرمز کشید؟

    تریبون هنر: لئوناردو دی‌کاپریو در اسکار امسال مورد بی توجهی کامل قرار گرفته است. آن هم در دوره ای که در فیلمی از مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش پرداخته. از سوی دیگر کریستوفر نولان با «اوپنهایمر» یک گام دیگر به فتح جوایز اسکار نزدیک شد.همانطور که پیش‌بینی می‌شد «اوپنهایمر» با […]

  • نگاهی به فصل دوم سریال «مستوران»؛ وقتی اسطوره جذاب می‌شود

    تریبون هنر: سریال «مستوران» با روایتی جادویی از داستانی اسطوره‌ای ساخته شده است،‌ سریالی که این روزها فصل دومش از شبکه یک سینما در حال پخش بوده و یک داستان کهن را دستمایه جذب مخاطب کرده است. همیشه بشر قصه‌های افسانه‌ای جذاب بوده‌اند. گواه این ادعا انبوه آثار ادبی به […]

Ad
Ad
Ad