Ad


کلاری، صمدیان و کوثری عکس‌های جشنواره تئاتر فجر را داوری می کنند

تریبون هنر: محمود کلاری، سیف‌الله صمدیان و عباس کوثری به داوری آثار بخش عکس چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پرداخته و ۷۰ اثر را برای شرکت در نمایشگاه عکس انتخاب کردند.

به گزارش تریبون هنر، ۱۱۰ عکاس با ارسال ۵۲۱ عکس به دبیرخانه، متقاضی شرکت در این بخش بودند و بنابر تصمیم هیات‌داوران، ۵۰ عکاس با ۷۰ اثر در بخش نمایشگاه عکس حضور دارند.

بنا بر اعلام مهدی آشنا مدیر بخش عکس و پوستر، این نمایشگاه به شکل حضوری و فیزیکی برگزار خواهد شد و تلاش‌هایی در حال انجام است تا این آثار در شهرهای دیگر هم به نمایش درآید.

به گفته مدیر این بخش؛ برخلاف شرایط نامناسب تئاتر ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی مکرر سالن‌های نمایشی، تعداد آثار متقاضی شرکت در این بخش کاهش پیدا نکرد و استقبال خوبی از سوی عکاسان صورت گرفت.

آثاری که در نمایشگاه عکس به نمایش درمی‌آیند، در قالب کتاب هم منتشر و در اختیار هنرمندان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۷ دی ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad