Ad


یک قدم مانده به خط پایان

یادداشت سید محمد کاظمی

تریبون هنر: خیلی وقت ها در سینما حرف های تکراری بیشتر از حرف های تازه طرفدار پیدا می کند. ما می دانیم که آقازاده ها تافته هایی جدا بافته اند ؛ می دانیم که اختلاس گرها شاخ و دم ندارند ؛ می دانیم که احتمال دارد بیخ گوش خودمان ، یک سیاستمدار با اسلحه زن صیغه ای اش را ناکار کند! ولی از آن جایی که این حرف ها تا همین چند وقت پیش به لطف سانسور “در گوشی” به حساب می آمدند، دلمان می خواهد با آب و تاب برای یکدیگر تعریفشان کنیم.
در سریالی که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی ساختند هیچ حرف تازه ای مطرح نشد. هیچ راهکاری هم ارائه پیدا نکرد. فقط داغ دل ما را تازه کردند و بیشتر آتشمان زدند! امّا عیبی ندارد. ظاهراً باید بابت همین که فعلاً تا همین حد، سینمایی نصفه و نیمه برایمان باقی مانده خدا را شکرکنیم.
“آقازاده” خوب شروع شد ، افت کرد و حالا در سردرگمی عجیبی رو به پایان است. “آقازاده” بار دیگر ثابت کرد که حرف های تکراری هنوز هم طرفداران خودشان را دارند.هنوز هم “گل درشت نمایی” ها برای خیلی ها تماشایی ست. ولی در مجموع ، یک قدم مانده به خطّ پایان سریال می توان نمره ی قبولی به آن داد.”آقازاده” بهتر از خیلی سریال های دیگر شبکه خانگی بود.

 

سید محمد کاظمی

منبع: تریبون هنر

تاریخ انتشار :۹ دی ۱۳۹۹

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad